Izdelava maskot

Izdelava maskot
Trenutno berete povzetek. Uradna stran se nahaja TUKAJ
Dobro izdelana maskota bistveno pripomore k prepoznavnosti podjetja in blagovne znamke.
Trenutno berete povzetek! Za VSE informacije kliknite na spodnjo sliko:

Maskote so izdelane iz vrhunskih materialov in so tehnično in umetniško dovršene.
Izdelamo jih po vaši predlogi ali jih skupaj razvijemo do končnega izgleda. Marketinške akcije so lažje, zabavnejše, prepoznavnejše in uspešnejše. Vrhunski materiali, brezhibna izdelava in odličen vizualni efekt.
Poleg tega mora maskota imeti dober “faktor za objemanje” – večji, kot je bolj si ljudje želijo objemanja z njo. Bolj si jo zapomnijo in radi se z njo slikajo.
Maskote po naročilu- klikni tukaj
Trenutno berete povzetek. Uradna stran se nahaja TUKAJ
Izdelava maskot za marketinške akcije
Podjetje mora maskoto obravnavati kot integrirani del marketinških akcij in odnosov z javnostjo. Akcije z maskoto morajo biti premišljene in načrtovane, zato je potrebno tesno sodelovanje z animatorsko ekipo. Pri izdelavi maskot uporabljamo materiale najboljše kvalitete iz Slovenije in tujine. Kvalitetna izdelava maskot in izbira materialov pa podaljšajo življensko dobo maskot. Vsaka maskota pa je pravi umetniški izdelek.
Maskota utrjuje blagovno znamko in povečuje prepoznavnost.
Maskota pritegne nove kupce in investitorje.
Z maskoto ustvarite nove promocijske aktivnosti.
Z maskoto oglašujete nove produkte.
Primerna je za sejme in večje prireditve, kjer med množico ponudnikov izstopa.
Z maskoto se radi slikajo. Izkoristite to za marketinško akcijo.
Maskota ponuja možnost razvoja spominkov z njeno podobo. Plišaste igračke, obeski za ključe, skodelice,..
Več informacij na WWW.MASKOTE.SI
T: +386 (0) 31 471 989
E: tomi@maskote.si
Trenutno berete povzetek. Uradna stran se nahaja TUKAJ
- predstava z božičkom
- izdelava maskote
- maskote
- Maskota
- Izdelava maskot za podjetja
- maskota Kranček
- Izdelava maskot za podjetja
- Izdelava maskot za podjetja
- Izdelava maskot za podjetja
- izdelava maskote
- izdelava maskote
- maskota
- maskota
- maskota Agencija Palma
- Maskota
- maskote
- maskote
- izdelava maskote
- maskote
- maskote
Trenutno berete povzetek. Uradna stran se nahaja TUKAJ
1. IDEJA
Če jo že imate, je velik problem rešen. Ideja v obliki risbe, skice, 3d dizajna, ipd…bo postopek pospešila in maskota lahko gre takoj v produkcijo. Imate idejo samo v glavi ali pa je sploh ni? Kontaktirajte nas in skupaj jo bomo razvili do končnega izgleda.
2. DIZAJN
Po izčrpnem pogovoru z Vami, narišemo dizajn maskote. Ko ga odobrite, gre maskota takoj v izdelavo, če ne, ga popravljamo do obojestranskega zadovoljstva.
3. IZDELAVA Maskot
Ko je skica odobrena, gre maskota v produkcijo. Izberemo materiale, velikost, podrobnosti…in spretne roke naše ekipe bodo pričarale čudovit izdelek.
Facebook 1, Facebook2, Facebook3
Pomembno:
Naročilo samih skic, predlogov, kreativnih rešitev ipd , brez naročila maskote, ni mogoče!
Če med kreativnim procesom od naročila maskote odstopite, vam kreativne rešitve zaračunamo!
Za dodatne informacije in pojasnila, smo Vam 24ur/vsak dan dosegljivi na gsm 031 471 989 – Tomi.
Lahko pa nam pišete na: tomi@maskote.si
Rojstnodnevne zabave za otroke-Celje
Izdelava maskot
M A S K O T T C H E N – M A S C O T S – M A S K O T E
Siple site Maskote – Simple site Mascots – Simple site Maskottchen
Maskota Lolipop maskottchen, Muca, Žaba, Krava, Neuroth, Mali junak, Bik, 1 na dan, Aktualko, TUŠ, Veselko, Zajec, Aquafresh, ribica Zdravko, Medo, Lev, Zlata lisica, Helios Suns, Kozjansko jabolko, Belinka, Boškarin Žvelto, Bojan, krtek Oli, Happy, Mamut, Kuponko, Kranček, Maskottchen, Mascots,
IZDELAVA MASKOT ZA MARKETING AKCIJE IN ANIMACIJO
Dobra maskota bistveno pripomore k prepoznavnosti podjetja ali blagovne znamke. Marketinške akcije pa so posledično bolj profesionalne, lažje, zabavnejše, prepoznavnejše in uspešnejše!
Izdelava in prodaja maskot za marketing akcije, za klube, šole, maskote za animacijo in prireditve doma in v tujini!
Kaj sploh je maskota in zakaj se jo splača imeti?
Maskota je lahko oseba, žival, predmet ali zgolj izmišljen lik, ki z namenom predstavlja neko skupino, klub, šolo, ustanovo, ekipo… Maskote se uporablja v potrošniških kampanjah pri promoviranju blagovnih znamk ali izdelkov, za razne večje športne prireditve. Maskota so danes že sinonim velikih športnih klubov, društev, najprepoznavnejših blagovnih znamk…
Facebook 1, Facebook2, Facebook3
Kako se naredi maskoto?
Proces nastajanja maskote gre skozi tri faze; ideja, dizajn in izdelava.
Če podjetje maskoto obravnava, kot integrirani del marketinških akcij in odnosov z javnostjo je priporočljivo, da se za akcijo z maskoto odloči načrtno in premišljeno. Animatorska ekipa je nepogrešljiv del take dobro načrtovane in koordinirane akcija.
Maskot Lolipop maskottchen, Muca, Žaba, Krava, Neuroth, Mali junak, Bik, 1 na dan, Aktualko, TUŠ, Veselko, Zajec, Aquafresh, ribica Zdravko, Medo, Lev, Zlata lisica, Helios Suns, Kozjansko jabolko, Belinka, Boškarin Žvelto, Bojan, krtek Oli, Happy, Mamut, Kuponko, Kranček, Maskottchen, Mascots
Iz kakšnih materialov je maskota izdelana, koliko časa traja izdelava, kje in kako dobim, naročim ter kupim maskoto?
Pri izdelava maskot se uporablja materiale najboljše kvalitete iz Slovenije in tujine. Kvalitetna izdelava in izbira dobrih materialov podaljšata njeno življensko dobo, saj maskota ni igrača za enkratno uporabo. Čas izdelave skice in maskote same je odvisen od zahtevkov stranke. Načeloma se jo izdela od 1 do 6 tednov. Vsaka maskota je v bistvu umetniški izdelek, ki utrjuje zastopano blagovno znamko. Naročim in dobim svojo maskoto!
- mobilna številka telefona; +386 31 471 989
- elektronski naslov; tomi@maskote.si
Ker se ljudje z maskotami radi slikajo in snemajo, in to potem delijo na družabnih omrežjih je skrajni čas, da si omislite in naročite svojo maskoto. Z idejo ali brez idej vam bodo o pravi ideji, izdelavi, ceni in promociji podrobno svetovali strokovnjaki s tradicijo.
KOMERCIALNE POVEZAVE:
stric-tomi-rojstni-dnevi-za-otroke-celje
pri-stricu-tomiju-rojstni-dnevi-za-otroke-celje
praznovanje-rojstnega-dne-za-otroke
Kaj sploh je maskota in zakaj se jo splača imeti?
Maskota je lahko oseba, žival, predmet ali zgolj izmišljen lik, ki z namenom predstavlja neko skupino, klub, šolo, ustanovo, ekipo… Maskote se uporablja v potrošniških kampanjah pri promoviranju blagovnih znamk ali izdelkov, za razne večje športne prireditve. Maskota so danes že sinonim velikih športnih klubov, društev, najprepoznavnejših blagovnih znamk…
maskot-kravica-agra-petrovicsi
Kako se naredi maskoto?
Proces izdelava maskot gre skozi tri faze; ideja, dizajn in izdelava.
Če podjetje maskoto obravnava, kot integrirani del marketinških akcij in odnosov z javnostjo je priporočljivo, da se za akcijo z maskoto odloči načrtno in premišljeno. Animatorska ekipa je nepogrešljiv del take dobro načrtovane in koordinirane akcija.
maskot-mestna-plaza-laguna-ljubljana
Pri izdelava maskot se uporablja materiale najboljše kvalitete iz Slovenije in tujine. Kvalitetna izdelava in izbira dobrih materialov podaljšata njeno življensko dobo, saj maskota ni igrača za enkratno uporabo. Čas izdelave skice in maskote same je odvisen od zahtevkov stranke. Načeloma se jo izdela od 1 do 6 tednov. Vsaka maskota je v bistvu umetniški izdelek, ki utrjuje zastopano blagovno znamko. Naročim in dobim svojo maskoto!
- mobilna številka telefona; +386 31 471 989
- elektronski naslov; tomi@maskote.si
Ker se ljudje z maskotami radi slikajo in snemajo, in to potem delijo na družabnih omrežjih je skrajni čas, da si omislite in naročite svojo maskoto. Z idejo ali brez idej vam bodo o pravi ideji, izdelavi, ceni in promociji podrobno svetovali strokovnjaki s tradicijo.
Izdelava maskot za marketinške kampanje, za klube, šole, maskote za animacijo in prireditve doma in v tujini!
Kaj pravzaprav je maskota in zakaj jo je vredno imeti?
V osnovnem smislu je pri oblikovanju in trženju maskota lik, poosebljena podoba, ki postane simbolična predstavitev blagovne znamke, podjetja ali celo javne osebnosti. Izraz izvira iz francoske besede “maskota”, ki pomeni srečni čar.
Beseda “maskota” izhaja iz francoskega izraza “maskota”, kar pomeni čar sreče. Beseda je bila prvič zabeležena leta 1867, popularizirana pa je bila z opero ‘La Mascotte’, izvedeno decembra 1880. Nato je vstopila v angleški jezik leta 1881. Francoska beseda izvira iz sodobne provansalske ‘mascoto’, kar pomeni kos čarovništva, čar, amulet – ženski pomanjševalec „masko“, kar pomeni čarovnica. Beseda verjetno izvira iz pozne latinščine ‘masca’. V starih časih so besedo maskota povezovali z neživimi predmeti, kot so pramen las ali figura na jadrnici. Toda od začetka 19. stoletja in do danes je izraz najpogosteje povezan z živaljo za srečo..
Postopek ustvarjanja maskote gre skozi tri faze; ideja, oblikovanje in izdelava. Izdelava maskot je ustvarjalen proces.
Maskote, imenovane tudi znaki blagovne znamke, služijo kot ambasadorji podjetja ali izdelka. Lahko so ljudje, živali ali predmeti. Maskote se uporabljajo že dolgo, a internetni svet in družbeni mediji so jim dali novo življenje. Zdaj so znaki blagovne znamke bolj priljubljeni kot kdaj koli prej.
To je še posebej pomembno v današnjem konkurenčnem poslovnem svetu, v katerem organizacije nenehno iščejo nove načine za povezovanje s svojim občinstvom in ustvarjanje korporativne zgodbe, ki so jo stranke pripravljene kupiti.
Športne organizacije so začele uporabljati živali kot maskote za dodatno zabavo gledalcev. Sprva so športne ekipe na igre prinesle prave žive živali. Večina teh živali je bila plenilci, za katere se pričakuje, da bodo rjoveli in prestregli strah v srca njihovih nasprotnikov.
Preobrazba živih živali in dvodimenzionalnih fantazijskih maskot v sodobno tridimenzionalno raznolikost je sprožil izum Muppetov v poznih šestdesetih letih. Te lutke, večje od življenja, so predstavljale nov medij pri razvoju in uporabnosti maskote: srčkane in dotične korporativne veleposlanike. Korporacijska podjetja so spoznala tudi, da lahko maskote ponujajo velik potencial zunaj športnih področij. Če pogledamo okoli v vsakodnevnem okolju, lahko opazimo več primerov. Sprejetje Muppet podobnih maskotov se je izkazalo za velik uspeh v smislu odnosov z javnostmi in trženja. Ta uspeh je hitro spodbudil druga podjetja in športne subjekte, da ustvarijo svoje maskote, kar jim je prineslo tudi uspeh. Posledično mnoge organizacije zdaj menijo, da so maskote orodje za odnose z javnostmi, ki jih je treba imeti.
Preobrazba živih živali in dvodimenzionalnih fantazijskih maskot v sodobno tridimenzionalno raznolikost je sprožil izum Muppetov v poznih šestdesetih letih. Te lutke, večje od življenja, so predstavljale nov medij pri razvoju in uporabnosti maskote: srčkane in dotične korporativne veleposlanike. Korporacijska podjetja so spoznala tudi, da lahko maskote ponujajo velik potencial zunaj športnih področij. Če pogledamo okoli v vsakodnevnem okolju, lahko opazimo več primerov. Sprejetje Muppet podobnih maskotov se je izkazalo za velik uspeh v smislu odnosov z javnostmi in trženja. Ta uspeh je hitro spodbudil druga podjetja in športne subjekte, da ustvarijo svoje maskote, kar jim je prineslo tudi uspeh. Posledično mnoge organizacije zdaj menijo, da so maskote orodje za odnose z javnostmi, ki jih je treba imeti.
Dobra maskota bistveno pripomore k prepoznavnosti podjetja ali blagovne znamke. Marketinške akcije pa so posledično bolj profesionalne, lažje, zabavnejše, prepoznavnejše in uspešnejše!
https://maskote.si/blog-post/maskota-turisticna-agencija-palma/
https://maskote.si/blog-post/maskota-happy/
https://maskote.si/blog-post/maskota-flori/
https://maskote.si/blog-post/maskota-krancek/
https://maskote.si/blog-post/maskota-krancica/
Izdelava maskot za marketing akcije, za klube, šole, maskote za animacijo in prireditve doma in v tujini!
Production and sale of mascots for marketing campaigns, for clubs, schools, mascots for animation and events at home and abroad!
What exactly is a mascot and why is it worth having?
In basic terms, in design and marketing, a mascot is a character, a personified image that becomes a symbolic representation of a brand, company or even a public figure. The term origins from the French word “mascotte” which means lucky charm.
The process of creating a mascot goes through three stages; idea, design and manufacture.
Mascots, also called brand characters, serve as ambassadors of a company or a product. They can be humans, animals or objects. Mascots have been used for a long time, but the Internet world and social media gave them a new life. Now brand characters are more popular than ever before.
This is particularly important in today’s competitive business world, in which organizations are constantly looking for new ways to connect with their audience and create a corporate story that customers are willing to buy into.
Having a mascot will help build your brand identity and will definitely strengthen your stand on the market. Given this, it will make your brand more recognizable and become top of the mind of the consumers.
Since 2000, we’ve been creating delightfully original and bespoke mascots. Each mascot is made-to-order, bringing to life and reflecting our clients’ concepts, goals, and aspirations … and, unlike other businesses in the field, we never (ever) work with a ‘stock’ of pre-designed mascots or outsource our work.
Each of our one-of-a-kind mascots is both hand-made and custom-made with luxury features coming as standard. We only work to one level, and that is Premium. Yes, this is more expensive, but hey, you wouldn’t expect to get a Mercedes on the cheap.
Rojstni dan za otroke Celje – Lokacija: Pušn šank pr’ Tini
M A S K O T T C H E N – M A S C O T S – M A S K O T E
Tabori 2020
Simple site
Siple site Maskote – Simple site Mascots – Simple site Maskottchen
https://mascot-production.webnode.com/